یکشنبه, 01 مرداد 1402 10:46

تاثیر فیبر نوری بر افزایش کیفیت خدمات مخابراتی در بستری امن

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

فرماندار اسلامشهر، اظهار داشت که سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری به طور قطع بستری مناسب برای بهره‌مندی بیشتر از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی را به همراه خواهند آورد و باعث افزایش کیفیت خدمات مخابراتی در یک بستر امن خواهند شد.

وی در مراسم افتتاح پروژه‌های فیبر نوری مخابرات تهران در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب در حوزه مخابرات، از جمله توسعه زیرساخت‌ها با استفاده از فناوری فیبر نوری، بهبود رضایت مردم و افزایش امید در جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت که استفاده از فیبر نوری منجر به افزایش کیفیت خدمات مخابراتی در یک بستر امن خواهد شد و با توجه به نیازهای دستگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و افراد به اینترنت پرسرعت برای انجام فعالیت‌های مختلف، سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری بهبود قابل ملاحظه‌ای را در بهره‌مندی از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی به همراه خواهند داشت.

در بخشی از مراسم سید علی ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران، درباره رشد فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در ایران و جهان و ضرورت استفاده از فیبر نوری، تأکید کرد: توسعه پایدار و رونق تولید با برقراری ارتباطات امن، پایدار و پرسرعت ممکن است و توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر فیبر نوری وظیفه مخابرات برای دستیابی به شعارهای مهار تورم و رشد تولید را بر عهده دارد.

وی افزود: فیبر نوری ویژگی‌هایی نظیر سرعت بالا، امنیت، کیفیت و هزینه کمتر نسبت به اینترنت همراه دارد و هر هفته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های فیبرنوری در نقاط مختلف استان تهران هستیم. ما معتقدیم که تقویت و حمایت از حوزه مخابرات باعث شکوفایی اقتصاد دیجیتال و رونق تولید بهتر خواهد شد.

منبع خبر

درج دیدگاه

قبل از ثبت دیدگاه از تکمیل فیلد های ستاره دار (*) مطمئن شوید.

بلاگ

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - خیابان توسعه - توسعه 5 - نبش فرعی کارگر - مجتمع تولید کابل فیبر نوری نیرا
تلفن : 36160000-025

© Copyright 2022 - Nira . All rights reserved.

Search