چهارشنبه, 05 آبان 1400 07:06

نصب فیبر نوری با ماشین های ایران ساخت سرعت یافته است

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت دانش بنیان ماشین نصب فیبر نوری مکانیزه در مدل های مختلف طراحی شده که توانایی حفاری و نصب فیبر نوری را به صورت همزمان داشته و عرض کمی از زمین را تخریب می کند.

از جمله ویژگی های این دستگاه نصب فیبر نوری به صورت همزمان با تخلیه خاک سرندی، نصب و پوشش نوار اخطار و یک فیلد، قابلیت استفاده از سیستم های کنترل، سیستم هیدرواستاتیک، امکانات رفاهی، گرمایشی و سرمایشی کابین به شمار می رود.

این سامانه دارای سیستم های ارتعاش گیر و فرکانس گیری کابین، فرمان گیری هیدرولیکی و سیستم تعلیق اختلاف سطح است.

به گفته وی این ماشین توانایی زهکشی مزارع کشاورزی را به طور مکانیزه و 200 الی 400 متر حفاری و نصب لوله به طور همزمان انجام می دهد.

عملکرد دستگاه توسط یک بوم و زنجیر حفاری است که امکان افزایش بوم برای حفاری تا عمق 3 متر و عرض 40 الی 70 سانتی متر در بوم اول و از 70 الی 100 سانتی متر در بوم دوم را می تواند محقق سازد.

کاهش زمان حفاری و لوله گذاری یا نصب کابل، از دیگر مزایای این ماشین ها می باشد.کار با دستگاه های مشابه، روزهای زیادی زمان می برد و تبعاتی همچون ترافیک و سخت شدن تردد را در پی دارد، در حالی که استفاده از این دستگاه ایران ساخت، با سرعت بالایی انجام می شود و در همان لحظه ، سطح پر می شود.

این محصول دانش بنیان، در سال مانع خروج حدود 7 میلیون یورو ارز از کشور شده. به گفته این فعال حوزه دانش بنیان، کاهش زمان حفاری و لوله گذاری یا نصب کابل، جلوگیری از نخریب زیست محیطی، تسریع در امور و صرفه جویی در هزینه ها از جمله مهم ترین مزیت های ماشین نصب فیبر نوری مکانیزه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر

درج دیدگاه

قبل از ثبت دیدگاه از تکمیل فیلد های ستاره دار (*) مطمئن شوید.

بلاگ

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - خیابان توسعه - توسعه 5 - نبش فرعی کارگر - مجتمع تولید کابل فیبر نوری نیرا
تلفن : 36160000-025

© Copyright 2022 - Nira . All rights reserved.

Search