فیبرهای نوری و اتوبان ها در سطح جهان

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)
فیبرهای نوری و اتوبان ها در سطح جهان

یکی از پروژه‌های مهمی که فیبر نوری باعث حل مشکل این مجموعه شد پروژه اداره راه‌ های فدرال سوئیس بود که بزرگ‌راه ها را در شمال زوریخ از ترافیک آزاد کرد و اداره راه‌ های فدرال در راه حال گسترش سرمایه‌ گذاری درسالیان آینده است و امروز خطوط اضافی و تونل‌ها نمی‌توانند به ‌تنهایی جریان ترافیک موجود در آن‌ها را کنترل کنند.

در محدوده‌های هفت مایلی بین وینینگن و تقاطع Zurich-Nord در روزهای کاري، تعداد وسایل نقلیه حتی به 120000 عدد نیز می‌رسد. که این جاده یکی از شلوغ ‌ترین جاده‌های سوئیس می‌باشد و تقریباً هر روز در آن‌ جا ترافیک وجود دارد و این ترافیک با توجه به رشد جمعیت در سالیان آینده نیز روند صعودی خواهد داشت.

حال اداره راه فدرال سوئیس با بررسی راهکارهای مختلف به این نتیجه رسید که کنارگذر شمالی زوریخ را به ‌طور مداوم گسترش خواهد داد تا حداقل 20 خط در جهات مختلف، تا سال 2025 اضافه شود.

فیبرهای نوری و اتوبان ها

سپس در دستور کار، ساخت تونل‌ها نیز قرار داده شد که اقدامات انجام‌ شده در این پروژه به ‌ترتیب :

  1. توسعه مجدد کامل لوله‌های اول و دوم Gubrist است.
  2. ساخت جدید لوله سوم برای Gubrist
  3. زیرگذر جدید در Katzensee
  4. همچنین توسعه مجدد تونل Stelzen

این کارها با افزایش تعداد خطوط، تجدید کامل سیستم‌های امنیتی و زیرساخت ارتباطی کارآمد برای سیگنال‌های تصویری صوتی و داده‌ای است.

مدیریت ترافیک

مدیریت کارآمد ترافیک با وجود این‌ که زیرساخت‌ها گسترش پیدا می‌کند یکی از ابزارهای بهینه ‌سازی جریان ترافیک با زیرساخت‌ های مدیریت کارآمد ترافیک فضای جاده با کارایی بیشتر و روشی هوشمندانه ‌تر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

جاده هوشمند نامی است که برنامه‌ ریزان ترافیک بر روی آن گذاشته‌ اند در طول مسیر از دوربین‌ها و سنسورهای دیگر برای جمع ‌آوری اطلاعات درمورد وضع ترافیک استفاده می‌گردد در مرکز کنترل ترافیک Letten و مرکز مدیریت ترافیک در Emmenbrücke نمایش داده می‌شود.

این داده‌ها داده‌های ترافیکی از سیستم کنترل ترافیک شرایط عملیاتی مانند محدودیت سرعت یا درصد تصادف و بسته شدن خط را می‌توانند تعیین کنند برخی از این داده‌ها که در اینترنت قابل ‌مشاهده هستند از برخی دیگر در برنامه‌های مسیریابی برای یافتن مسیر مناسب استفاده می‌شود.

شبکه‌هایی را راه ‌اندازی نماید که برای مدت‌ها ماندگار خواهد بود. فیبرهای نوری صدها هزار مایل در جاده‌ها و مدیریت تونل‌ها حضور داشته و نقش مؤثری ایفا می‌کند.

این امر با دسترسی عام، توزیع و فناوری اطلاعات اتصالات در کابینت‌های زیرزمینی و زمینی، اتاق‌های برق و مراکز کنترل عملیات تکمیل گردد. زیرساخت ها باید بتوانند در برابر شرایط سخت محیطی مثل ارتعاشات و تلرانس دمای مقاومت نماید.

در مورد کنار گذر شمالی زوریخ الزامات اجرای FO در کتابچه تخصصی ارائه گردید و در حال اثبات خود در تونل‌ها و سیستم‌های ترافیکی مختلف می باشد.

در مورد کیفیت مقاومت سطح توسعه راه‌ حل‌ های موارد اصلی شبکه در کنار گذر شمالی زوریخ در مدت بیست سال آینده همچنان نیازهای فنی و ظرفیت مشخص‌شده را برآورده خواهد کرد.

فیبر نوری | اتوبان ها در سطح جهان

تدارکات سریع

در کنار کیفیت محصول و دامنه خاص آن کیفیت خدمات در گسترش کنارگذر شمالی زوریخ نیز نقش خیلی مهمی دارد. تدارکات همچنین برای مدیران سایت و مونتاژ کنندگان نقش مهمی دارد برای نگهداری جایگاه‌ها، مواد باید در مکان و در زمان مناسب موجود باشد. برای تضمین خدمات تحویل، راه‌ حل‌های غیرمتعارف ارائه می دهد.

محدوده تحقیق و توسعه برای ساخت تونل و جاده محدوده کابل‌کشی مشخصی را برای داده‌ها و شبکه‌های ارتباطی FO در حمل‌ونقل فراهم نمودند که این محدوده شامل:

  • بسته شدن اتصالات که می‌توانند به ‌طور دائمی در زیر آب قرار گیرند
  • sub-rack تقویت‌ شده برای توزیع ‌کنندگان اتصالات
  • پچ پنل ها و سینی‌های کابل پیچ ساخته‌ شده از صفحه‌های آلومینیوم
  • جعبه‌های تقسیم فیبر فلزی باریک
  • ماژول های فیبر، سینی‌های اتصال با صفحه‌ جلویی فلزی
      - کابل‌های Varioline و Breakout

پچ کوردهای سازمان ‌یافته با کلیپس های لاستیکی برای از بین بردن تنش‌ها (به‌ جای اتصال کابل که می‌تواند به عملکرد تاثیر منفی بگذارد) و همچنین قفسه‌های کشویی، غلتک ها و کیت‌های نصب کابین که به ‌صورت اختصاصی برای شبکه تولید می‌گردد.

درج دیدگاه

قبل از ثبت دیدگاه از تکمیل فیلد های ستاره دار (*) مطمئن شوید.

بلاگ

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - خیابان توسعه - توسعه 5 - نبش فرعی کارگر - مجتمع تولید کابل فیبر نوری نیرا
تلفن : 36160000-025

© Copyright 2022 - Nira . All rights reserved.

Search