مسیریاب VPN چیست وچرا به آن نیاز داریم؟

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)
مسیریاب VPN چیست

احتمالاً عادلانه است که در آغاز راه شرکت‌ها از مسیریاب‌های شبکه‌ای معمولی در سطح مشتری استفاده کنتد. اما با گسترش تجارب شبکه باید به موازات تجارب شما نمو پیدا کند. تا نیازهای شما را برآورده کند، مثلاً ممکن است نیاز به اتصال تعداد زیادی وسیله دور به شبکه شرکت باشد این زمانی است که باید مسیریاب گیگابایت VPN خود را ارتقا دهید و عملکردتان قوی‌تر و کاراتر و امن‌تر گردد.

مسیریاب VPN چیست

مسیریاب VPN چیست؟

VPN یا شبکه‌های مجازی خصوصی اتصال اینترنتی شما را رمزنگاری می‌کنند و ایمن می‌سازد و تونل مخفی در شبکه عمومی یا غیر حفاظت‌شده ایجاد می‌کند که تمام فعالیت‌های اینترنتی شما را حفاظت کند این کار توسط تغییر آدرس IP واقعی شما به IP بی‌نام صورت می‌گیرد سایر مزایای آن رهایی از محدودیت‌های منطقه‌ای و دور زدن سانسور و دسترسی به وب ‌سایتهای بسته و غیره است مسیریاب VPN مانند مسیریاب گیگابایت نرمال دیده می‌شود. که نرم‌افزار مشتری VPN دارد که روی آن نصب شد بنابر این هر وسیله‌ای که به مسیریاب متصل است محافظت می‌شود. درحالی ‌که یک اتصال VPN می‌تواند یک وسیله منفرد را رمزنگاری کند یک مسیریاب شبکه VPN چند وسیله را هم ‌زمان محافظت می‌کند مسیریاب VPN همچنین به‌راحتی تمام وسایل شما را از یک منبع در یک اتصال رمزنگاری می‌کنند استفاده از مسیریاب VPN امنیت و حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند.

مسیریاب VPN

چرا ما به مسیریاب VPN نیازمندیم؟

این نوع مسیریاب‌ها به ما این اطمینان را می‌دهند که تمام وسایل امن و ایمن هستند تا حدی به ذخیره کردن زمان و هزینه کمک می‌کند مسیریاب به اترنت VPN معمولاً مزایای زیر را دارد:

  • در یک زمان به‌ راحتی از چندین وسیله محافظت می‌کند.
  • ‌راحتی استفاده زیرا نیاز ندارید که نرم‌افزار VPN را روی تک‌ تک وسایل تنظیم کنید.
  • فقط کافی است که VPN را روی مسیریاب تنظیم کنید.
  • سازگاری بالا دارد به هر وسیله‌ای که با وای‌فای عمل می‌کند، خدمات می‌دهد.
  • کاملاً خودکاراست. با این مسیریاب دیگر لازم نیست هر بار روی هر وسیله به مشتری VPN وصل شود.
  • وسایل غیربومی را ایمن می‌کند این وسایل به شکل طبیعی برای استفاده از VPN حمایت نمی‌شوند.
  • باز کردن برنامه‌ها و محتویات در برخی کشورها، برنامه‌ها و محتویات خاص بسته هستند که VPN این محدودیت‌ها را دور می‌زند و این کار را از طریق تونل رمزگذاری شده از طریق کشور دیگر انجام می‌دهد.

چطور مسیریاب مناسب وی پی ان تهیه کنیم برای منازل و تجارت ایمنی راحتی استفاده و مقرون به‌صرفه بودن مهم است. BESTEL به‌تازگی مسیریاب‌های VPN با کیفیت را طراحی کرده است:

چرا ما به مسیریاب VPN نیازمندیم نتیجه‌گیری:

اگر حریم خصوصی و امنیت برایتان مهم است انتخاب بهترین مسیریاب VPN سرمایه‌گذاری خوبی است تنظیم آن فقط چند دقیقه زمان می‌برد اما لایه امنیتی شما بالاتر می‌رود.

درج دیدگاه

قبل از ثبت دیدگاه از تکمیل فیلد های ستاره دار (*) مطمئن شوید.

بلاگ

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - خیابان توسعه - توسعه 5 - نبش فرعی کارگر - مجتمع تولید کابل فیبر نوری نیرا
تلفن : 36160000-025

© Copyright 2022 - Nira . All rights reserved.

Search